מהו עקרב?

העקרבים הם טורפים ממחלקת החרקים, כל מיני העקרבים הארסיים אך לא כולם מסוכנים לאדם. הם מאופיינים בבטן אחורית צרה הדומה לזנב, הנישאת קדימה על הגב בצורה מקופלת, בסופה יש פתח לעשיית צרכים ועוקץ ארסי. העקרבים טורפים בעיקר חסרי חוליות ובעזרת הארס הם משתקים את קורבנותיהם וממיתים אותם. העקרבים נמשכים מאוד לאש ולאזורים חמים, לכן קיים חשש שהם יחדרו לבתים.

האם העקרבים מסוכנים לאדם?

בישראל קיימים כ-21 מינים של עקרבים, אך רק 3 מתוכם מסוכנים לאדם. כפי שסיפרנו מקודם, לעקרבים יש ארס, ולכן בעט עקיצה יש להגיע מיד לרופא!
כאשר אדם נעקץ יש לפנות אותו לקבלת טיפול רפואי תוך שמירה על מינימום תזוזה של האדם שנעקץ כדי למנוע כמה שיותר מהארס להתפשט בגוף.

עקרב

מהו נדל?

נדלים הם בעל חיים הדומים למרבי-רגלים, הם בעלי מחושים, זוג רגליים בכל מפרק גופם, בזוג רגליהם האחרונות יש גם מעין טפרים. בנוסף, בבסיס זוג רגליהם הראשון מצויה בלוטת הארס. הנדלים פעילים רק בעונה הלחה ובשעות החשכה. במהלך תקופת הקיץ הנדלים מתחבאים בשכבות קרקע נמוכות כיוון ששם נשמרת לחות גבוהה.

האם נדלים מסוכנים לאדם?

ארס הנדל אינו מסוכן לאדם

נדל

דרכי הטיפול בעקרבים ונדלים שהחברה מציעה:

המדביר יבצע ריסוס של חומרי הדברה בכל שטח הגינה והריסוס הבית. באזורי מסתור כמו סלעים ושיחים סבוכים יתבצע טיפול באבקה מיוחדת.

שירותים בפריסה ארצית

למה דווקא אנחנו?

שירות בפריסה ארצית

סניף מרכז - 054-2000024
סניף ירושלים - 054-4765717
סניף דרום - 053-7783570

חומרים ידידותיים לסביבה

אנו בטרופיגן משתמשים בחומרים ידידותיים
לסביבה עם רמות סיכון נמוכות לאדם ולחיות.

זמינים 24/7

בטרופיגן תקבלו שירות מהיר,
אדיב תוך כדי הגעה ללקוח בזמן.

5 שנות אחריות על טרמיטים

טרופיגן מעניקים לכם 5 שנות אחריות
על הדברת טרמיטים

צריכים להזמין מדביר?