מהם פרעושים?

הפרעוש הוא טפיל הניזון מדם חם. לא חייבת להיות כמות גדולה של פרעושים בבית כדי הימצאותם תטריד את דיירי הבית. העדיפות שלהם היא חתולים, כלבים ואחריהם ילדים ונשים. כאשר העקיצות מופיעות גם על הגברים זה סימן לכך שיש כמות רבה של פרעושים בבית.
הפרעושים מגיעים לבית באמצעות בעלי חיים, אבל לא רק! הם יכולים לקפוץ על גוף בני האדם ובכך להיכנס הביתה. בנוסף, הם מגיעים לבית גם בעקבות תחזוקה לקויה של הבניין/ רחבת הבניין.
העונה בה הפרעושים הכי פעילים היא האביב.

למה גורמת עקיצת הפרעוש?

עקיצת הפרעוש עלולה לגרום לגירוי העור, גרד בעור ולדלקות. יש אנשים אשר יכולים להיות אלרגיים לעקיצת הפרעוש ולכן עלולים לחטוף תגובה אלרגית בעקבות העקיצה.
איך ניתן לדעת אם יש פרעושים בבית?
עקיצות הפרעוש יהיו בדרך כלל באזורי הבטן התחתונה וברגליים. סימן נוסף לכך שקיימים פרעושים הוא כתמי דם קטנים על הסדינים והמצעים.

פרעושים

מהן קרציות?

קרצייה היא טפיל הניזון מדם בעל החיים שהיא נמצאת עליו. הקרצייה תמצא בדרך כלל על בעלי חיים כמו חתולים וכלבים (ובכללי בעלי חיים בעלי פרווה). היא תמצא בדרך כלל באזור האוזניים והצוואר אך ניתן למצוא קרציות גם במקומות אחרים בגוף. במקרים נדירים ניתן יהיה למצוא את הקרצייה גם על בני האדם.
הקרצייה נפוצה בעיקר באביב ובקיץ – כיוון שהיא מעדיפה מזג אוויר חם ויבש. הקרציות נמצאות בעיקר בצמחייה ועל הקרקע אך יכולות לעבור גם במגע עם בעל חיים נגוע, לכן מומלץ לבדוק את בעל החיים לאחר שחזר מטיול ולברר אם הוא נושא קרציות ובך למנוע את הכנסתן לבית ואת התרבותן בו.

למה גורמת עקיצת הקרצייה?

הקרציות הן נשאיות של מחלות ויכולות להעביר אותן לבעל החיים. המחלות הנפוצות ביותר הן קדחת הקרציות, מחלת ליים, טולרמיה ובמקרים קיצוניים הקרציות יכולות לגרום גם לאנמיה.
מצאתם קרצייה על בעל החיים? הסירו אותה בזהירות! הסרה אגרסיבית עלולה לפצוע את בעל החיים ולשחרור רעלנים לתוך מחזור הדם שלו.

קרציות

הכנת הבית עבור פרעושים וקרציות:

בהדברת פרעושים וקרציות יש לשאוב את כל הבית בעיקר ספות, מיטות, שטיחים ורהיטים המכוסים בבד. לכבס את המצעים והבגדים בטמפרטורה של מעל 60 מעלות או להכניס למייבש כביסה בייבוש של מעל ל60 מעלות. לאחר ההדברה יש לאטום את הבית לכ-10 שעות ולשטוף את הבית רק לאחר יומיים. יש להשאיר שטיחים על הרצפה ולהרים את כל הדברים שנמצאים על הרצפה אשר לא רוצים שירוססו.

דרכי טיפול בפרעושים וקרציות שהחברה מציעה:

המדביר יבצע הדברה בכל שטח רצפת הבית כולל שטיחים ועד גובה של 80 סנטימטרים על הקירות.
שימו לב! במידה והלקוח המתין הרבה זמן עד שהזמין טיפול,
קיים מצב שיש צורך בהדברה חוזרת מפני שהחומר לא יכול לפגוע בביצי הפרעושים והקרציות.

שירותים בפריסה ארצית

למה דווקא אנחנו?

שירות בפריסה ארצית

סניף מרכז - 054-2000024
סניף ירושלים - 054-4765717
סניף דרום - 053-7783570

חומרים ידידותיים לסביבה

אנו בטרופיגן משתמשים בחומרים ידידותיים
לסביבה עם רמות סיכון נמוכות לאדם ולחיות.

זמינים 24/7

בטרופיגן תקבלו שירות מהיר,
אדיב תוך כדי הגעה ללקוח בזמן.

5 שנות אחריות על טרמיטים

טרופיגן מעניקים לכם 5 שנות אחריות
על הדברת טרמיטים

צריכים להזמין מדביר?